Költséghatékony fulfillment logisztika

Egy jól működő webshop mögött elengedhetetlen egy hatékony, megbízható, gyors és pontos logisztikai háttér.

Gyors és megbízható webshop-logisztika

Bízza ránk a megrendelések feldolgozását és teljesítését, amellyel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

Az ERP Cloud online rendszerünket összekapcsoljuk az Ön webshopjával, így egy helyen kezelheti és felügyelheti a webáruházhoz kapcsolódó logisztikai feladatokat, sőt a beszerzést, a készleteit, az árazást és promóciókat, a számlázást és még sok egyéb feladatot. Az ERP-ben bárhol és bármikor hozzáférhet a valós idejű jelentésekhez és ellenőrizheti a rendelések státuszát.

Beszerzés

Akár a teljes beszerzési folyamat automatizálható, ha integráljuk a beszállítóit.

Betárolás

A beérkezések gyorsan készletre kerülnek és szinte azonnal rendelhető státuszt kapnak.

Raktározás

Nálunk mindig annyit fizet, amennyi raktár-helyet az adott időszakban elfoglal!

Feldolgozás

Az ERP Cloud a nap 24 órájában fogadja a rendeléseket és szinkronizál a kapcsolt rendszerekkel.

Komissió

A termékek kiszedése és a csomag összeállítása hiba nélkül történik a vonalkódos rendszerben.

Csomagolás

Minden általunk kezelt termék szakszerű, esztétikus és biztonságos csomagolást kap, fuvar-címkével ellátva.

Kézbesítés

Az Ön vevői többféle kézbesítési mód közül választhatnak: házhozszállítás, csomagpont vagy csomagautomata.

Visszáru

Minőségi ellenőrzés után a visszárut megfelelően szortírozzuk: újra csomagoljuk, visszatároljuk vagy elkülönítjük.

Felgyorsítjuk a webshop-rendelések teljesítését

Termékek beszerzése, készletgazdálkodás

ERP rendszerünk képes a teljes beszerzési folyamatot automatizálni.

Amennyiben lehetséges, az összes beszállító termék-információit integrálni tudjuk és megjeleníteni a rendszerünkben. Ha Önnek a webshop mellett van egy vagy több offline boltja is, ezeket mind külön kezelheti. Az ERP rendszer összeállítja Önnek, hogy a nagykereskedésekben, a disztribútoroknál hol, mennyiért tudja beszerezni a kívánt termékeket, illetve hol milyen raktárkészlet áll rendelkezésre. Ha be vannak állítva a megfelelő beszerzési paraméterek, ezeket a folyamatokat teljesen automatikussá teheti.

Minimalizálja a beszerzéssel töltött munkaórák számát

Optimalizálja a beszerzési mennyiségeket, ezáltal optimális raktárkészletet alakít ki

Költséghatékony, mivel csak a szükséges készletet kell fenntartania

A készlet-fenntartás folyamatos

Betárolás, raktározás

Fulfillment rendszerünk munkanapokon 8:00-tól 17:00 óráig fogadja a beérkező árut. Az Ön portfóliójának megfelelően akár raklapos, dobozos vagy darabos betárolást is könnyen el tudunk végezni.

Nálunk mindig az adott időszakban elfoglalt raktár-terület után kell fizetni, így a költségei a webshop forgalmával arányosan változnak. Raktározási módok: magas raktározás, tömbös, kartonos, raklapos és polcos. A termékek biztonságáról a hét minden napján, 24 órában biztonsági őr és digitális kamerarendszer gondoskodik. Teljes körű áru- és felelősség-biztosítással rendelkezünk.

Gyors betárolási folyamat

A beérkezések szinte azonnal rendelhető státuszt kapnak

Valós idejű készlet státusz, az online és az offline shopokban egyaránt

Az elfoglalt raktár-terület után kalkuláljuk a díjakat

A termékek mozgatásához minden professzionális eszköz rendelkezésre áll

Gondoskodunk az áruk maximális biztonságáról

A rendelések feldolgozása

Az ERP Cloud a nap 24 órájában fogadja a rendeléseket. A raktárkészletet azonnal szinkronizálja és frissíti a rendszerünk. Az Ön vásárlói folyamatosan látják a megrendelések státuszát. A készlethiányos rendelések ún. back-order státuszt kaphatnak, majd a beérkezés után azonnal teljesítjük azokat.

A rendelésekről bármikor pénzügyi és egyéb riportokat tud generálni. Digitális raktári rendszerünk segítségével gyorsan és pontosan történik a termékek “kiszedése”, csomagolása és címkézése. Igény szerint nyomtatott számlát csatolunk a termékhez vagy e-mailben elküldjük a vevőnek. A rendelések feldolgozását Ön folyamatosan nyomon követheti, felügyelheti az online rendszerben.

Non-stop működő automatizált rendszer

Átlátható és nyomon követhető

Gyors és pontos komissiózás

Szakszerű és biztonságos csomagolás

Igény szerint számla csatolása

Riportok, jelentések

Optimális áruforgatás

Az Ön termékeit az egyedi azonosítói és/vagy a szavatossági idő függvényében mindig a “FIFO – FEFO” elv alapján kezeljük és tároljuk. Ezek az azonosítók és paraméterek a riportokban megjeleníthetők, így minden egyes termékéről akár egyenként is pontosan tudja, hogy hol van és mi az aktuális státusza. A szavatossági időket figyelembe véve Ön különböző akciókat szervezhet (például árukapcsolás) vagy kedvezményeket adhat.

Visszáru-kezelés

A visszárut az Ön igényeinek és kérésének megfelelően kezeljük. Minőségi ellenőrzés után megfelelően szortírozzuk: újra csomagoljuk, visszatároljuk vagy elkülönítjük. Az ERP online rendszerben a visszárut mindig a megfelelő státusszal látjuk el.

Kiszállítás, kézbesítés

Az Ön vásárlói többféle szállítási, kézbesítési lehetőség közül választhatnak:

  • Házhozszállítás
  • Csomagpontra kézbesítés
  • Csomag-automatába kézbesítés

A küldeményeket Ön és a vevők is folyamatosan nyomon követhetik. Kiszámítható, pontos kézbesíti határidőket biztosítunk – betartjuk a vásárlóinak tett ígéreteit.

Utánvét kezelése

Partnereink számára biztosítjuk a rendelés ellenértékének beszedését a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel. A beszedett összegeket pontos elszámolás mellett a lehető leggyorsabban átutaljuk az Ön számára.

Számlázás

Nem kell a számlázással foglalkoznia, igény szerint ezt a munkát is elvégezzük Ön helyett. Választható lehetőségek:

  • Nyomtatott formában a csomagba helyezzük
  • E-mailben küldjük el a vevőnek

Jelentések, riportok

Az ERP Cloud online rendszerben átlátható és valós idejű adatszolgáltatást biztosítunk ügyfeleink számára. Ön bármikor generálhat pénzügyi, forgalmi és egyéb jelentéseket mindössze néhány kattintással, akár mobilon is.

Időt és pénzt spórolunk Önnek!

Milyen előnyökkel jár az Ön számára az ECO HUNGARY Fulfillment szolgáltatása?

Csökkentheti a költségeit

Optimalizálhatja a készletgazdálkodást

Hatékonyabbá teheti a beszerzést

Gyorsíthatja a megrendelések feldolgozását

Több elégedett vásárlója lehet

Több ideje marad üzlete fejlesztésére

ECO HUNGARY

Belföldi és nemzetközi szállítás

Forduljon hozzánk bizalommal bármilyen szállítási igény esetén, legyen az import, export, közúti, légi vagy tengeri.