Gyakran ismételt kérdések
Többet szeretne megtudni rólunk vagy a megoldásainkról? Nézze át az alábbi kérdéseket és válaszokat. Ha további kérdése lenne, hívjon minket vagy írjon nekünk bizalommal.
Hogyan kaphatok árajánlatot?
- Töltse ki az árajánlathoz szükséges kérdőívet vagy írjon e-mait (ugyfelszolgalat@eco-hungary.hu) vagy hívjon minket telefonon: +36 70 380 3979.
- Minden egyes leendő partnerünkkel személyesen konzoltálunk és alaposan felmérjük a jelenlegi logisztikai rendszerét és adottságait.
- Látogasson meg minket és nézze meg, mi milyen körülmények között dolgozunk.
- A konzultáció és a személyes látogatások után kidolgozzuk a fulfillment árakat és bemutatjuk számokban, hogy milyen előnyöket biztosíthatunk.
Milyen gyorsan tudom igénybe venni a fulfillment szolgáltatásokat?
Ez nagyrészt Öntől és az Ön által forgalmazott portfólió minőségétől és mennyiségétől is függ. Viszont tudnia kell, hogy alaposan, körültekintően kell eljárnunk, így akár heteket is igénybe vehet, mire minden tökéletesen működik és teljes körűen használhatja a fulfillment rendszerünket, de egyszerűbb esetekben akár 1 hét alatt is felállíthatjuk a legjobb rendszert.
Miért érdemes idénybe venni az EGOLOG fulfillment szolgáltatásait?
- Ha van legalább havi 100-150 megrendelése, amit már időigényes és fárasztó csomagolni és kezelni, akkor ne habozzon, keressen meg minket! TUDUNK SEGÍTENI!
- A legfontosabb, hogy sok automatizált folyamattal, a webshop-rendelései gyorsabban, jobb minőségben és kedvezőbb költségek mellett jutnak el a vásárlóihoz.
- Mert gondoljon bele, egy döntéssel milliókat tud egy évben megtakarítani.
- Mert csak az értékesítésre és a marketingre kell kontcentrálnia.
- Mert csak akkora ráktárhelyért fizet, amennyire szüksége van éppen. Például ha egy hónapban csak 100 m2-re van szüksége, akkor annyiért fizet, ha a következő hónapban 200 m2-re van szüksége, akkor annyiért. A lehetőségeit mindig az üzletének megfelelően alakíthatja, gyorsan és egyszerűen.
- A szállítási költségei jelentősen csökkenthetők, több szállítási mód és futárcég közül válogathat.
- Nálunk csak akkor fizet a raktári munkáért, csomagolásért, amikor éppen van megrendelése és árbevétele.
- A kollégák nem lesznek betegek!
- Nem mennek szabadságra!
- Mindig pontos leltára van.
- Megrendelései szakszerűen, esztétikusan vannak becsomagolva.
- Termékei gyorsan és precízen betárolásra kerülnek, így a webshopban gyorsan elérhetőek lesznek.
- Beszerzéseit optimalizálhatja az ERP rendszerünk által nyújtott lehetőségekkel.
- Akár a termék-feltöltést is automatizálni tudjuk.
- Raktárunk teljesen gépesített, tehát Önnek nem kell saját eszköz-parkot fenntartania.
Milyen cégmérettől éri meg a fulfillment logisztikát választani és kiknek ajánlott?
- Ha több száz webshop megrendelése van havonta.
- Havi 100-150 megrendeléstől már érdemes elgondolkodni a fulfillment logisztikai megoldáson.
- Havi 200 megrendelés fölött kifejezetten javasolt!
- Mindig végezzen alapos számítást és higgyen a számoknak!
- Ha az üzletei folyamatait egyszerűsíteni, automatizálni és hatékonyabbá szeretné tenni.
- Ha kiszámítható, tervezhető logisztikai költségeket szeretne.
Miért az ECOLOG a legjobb választás a fulfillment szolgáltatók közül?
- Amikor a „fulfillment” mint fogalom még nem is volt ismert, az ECOLOG már akkor webshop logisztikai megoldásokat nyújtott partnerei számára.
- Kollégáink magasan kvalifikáltak, elkötelezettek és több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek.
- Szolgáltatásaink ár-érték arányban az egyik legjobbak a piacon.
- Megbízható, pontos és precíz kollégáink biztosítják termékei legjobb raktári kezelését.
- Mert minden partnerünk számára egyedi, testre szabott megoldást kínálunk.
- Mert számunkra nagyon fontos, hogy Ön sikeres legyen a piacodon, hiszen akkor leszünk mi is sikeresek.
- Mert számunkra nem egy szám vagy adat a vállalkozása, és nem chat robotokkal kell beszélgetnie, hanem jól felkészült, gyorsan reagáló kollégáinkkal.
- Egyszerre bármennyi raktárat üzemeltethet.
- Az offline és online rendeléseit, forgalmát, készleteit külön kezeljük, de egy rendszerben láthatja, kezelheti.
- Akár több webshopot is tud egy raktárból kiszolgálni.
Meddig vállaljuk az aznapi rendelések feldolgozását és feladását a futárszolgálatoknak?
A déli 12:00–ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a futárcégeknek, tehát másnap kiszállításra kerülnek.
Hogyan helyezik el a termékeimet a raktárban? Hogyan raktáraznak?
Minden terméket az annak megfelelő módon helyezünk el és raktározunk, illetve az elhelyezés módját meghatározza a termékek kiszedésének gyakorisága, mérete, csomagolhatósága. Például egy nagy méretű terméket nem tudunk polcon tárolni, és egy kis méretű terméket nem érdemes raklapon. Erről személyesen meggyőződhet egy személyes látogatáskor a raktárunkban.
Mi történik, ha sérülten érkezik be a raktárba a termék?
Betároláskor a kollégák ellenőrzik a termékek minőségét is, és ha a csomagolás legkisebb mértékben is sérült, erről tájékoztatják a partnerünket, aki eldöntheti, hogy a terméknek mi legyen a további sorsa. Például ha egy betároláskor az egységcsomagolás sérült, akkor a beltartalom állapotáról meggyőződünk és kérése alapján elkülönítjük vagy tárhelyre rakjuk. Minden esetben a partnerünknek kell a beszállítóval egyeztetni az egyéb reklamációs ügyeket.
Miről és milyen gyakran kaphatok riportokat?
Az adatok az ERP rendszerünkben online elérhetők, így jelentéseket bármikor generálhat és exportálhat. Jelentés lekérhető az alábbi adatokról:
• Havi forgalaom
• Heti forgalom
• Napi forgalom
• Kosárérték
• Leltárok
• Beszerzések
• Betárolások
• Készlet mozgások
Hogyan működik egy leltár?
- Mivel a raktárunkban minden beérkezésnek és kitárolásnak nyoma van, így szinte egy gombnyomással le tudja ellenőrizni a készletet és leltárt tud készíteni. Természetesen egy leltárnál egy fizikai szemrevételezés elkerülhetetlen, így érdemes és ajánlott félévente, de évente mindenképp egy leltárt készíteni.
- Minden termékmozgást digitálisan rögzítünk, így pontos raktári mozgásokat láthat.
Mi történik, ha rossz címre megy ki a csomagom?
Cégünk minden esetben a megrendelésekben lévő címzettek számára szállítja a csomagokat. Mivel automatikusan vesszük át az adatokat a partnereink webshopjából, így ez a hibalehetőség nem fordulhat elő, csak ha a megrendelő rossz címet adott meg. Amennyiben mi hibáznánk természetesen, gondoskodunk róla, hogy a csomag a megfelelő címre kerüljön, ez plusz költséget a partnerünk számára nem jelenthet.
Hogyan és mikkor fizetik ki az utánvétek összegét a webshop-tulajdonosoknak?
Erről a tárgyalásaink során állapodunk meg, de általában hetente utaljuk az utánvéteket, igény esetén ettől el tudunk térni.
Hogyan történik a betárolás?
A termékek beérkezése után, a számára előkészített tárhelyre kerülnek az adott termékek. Minden tárhelyen pontosan látjuk az adott termék mennyiségét.
Milyen gyorsan kerülnek kiszállításra a becsomagolt termékeim?
A becsomagolt termékeket még aznap átadjuk a futárszolgálatoknak, a csomagok kiszállítása a következő munkanapon megtörténik.
Mi történik, ha eltűnik egy termék vagy ha megsérül tárolás vagy csomagolás közben?
Amennyiben igazolhatóan a sérülés vagy a termék eltűnése a mi hibánkból keletkezik, abban az esetben a cégünk a termék hiányból vagy egyéb sérülésekből keletkező kárt a partnerei számára megtéríti. A térítési díj alapja a beszerzési költség.
Milyen webshop motort tudok könnyedén integrálni az ECOLOG fulfillment rendszerébe?
- UNAS
- Shoprenter
- WooCommercce
- Magento
- Akár egyedi fejlesztésű webshop is beköthető
Mely futárszolgálatokat vehetem igénybe?
- GLS
- MPL
- Packeta
- Fox Post
- Sprinter
- DPD
Mennyi lesz a termékeim tárolási díja?
Erre a kérdésre akkor tudunk pontos választ adni, amikor már tudjuk, milyen termékek, mekkora mennyiségben kerülnek betárolásra a raktárunkban. Mivel több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk a raktározás területén, ezért meggyőződésünk, hogy akár 20-30%-al jobb helykihasználást tudunk elérni. Kérjen egy konzultációt!
ECO HUNGARY
Webshop logisztika
Érdekli, hogyan tudna akár 30-50%-ot is megspórolni az ECOLOG fulfillment logisztikai megoldásaival?