Rendszerek és logisztikai folyamatok integrációja
Webáruházak összekapcsolása az ERP Cloud rendszerünkkel
Hiszünk a technológia erejében a fulfillment logisztika optimalizálása terén.
Az Ön webshopja és ERP-rendszerünk összekapcsolása zökkenőmentes és hatékony információáramlást biztosít, lehetővé téve a valós idejű rendelés-feldolgozást, a készletgazdálkodást és a kiszállítási státusz-követést. Mindez plusz költségek nélkül!
Gyorsítsa fel a teljesítési folyamatokat!
Az ECO HUNGARY online ERP Cloud rendszerével webáruháza működését lényegesen hatékonyabbá teheti, ráadásul így több ideje marad vállalkozása fejlesztésére.
Valós idejű adatszolgáltatás
Készlet és egyéb termék-adatok folyamatos szinkronizálása a webshoppal
Összeköttetés a partnerekkel
Online összeköttetés a beszállítókkal és futárszolgálatokkal
Automatizált működés
A beszerzések és a rendelések teljesítési folyamatai szinte teljes egészében automatizálhatók
Tömeges szerkesztés
Termékek, termékcsoportok és termék-paraméterek tömeges szerkesztése, például árazás, kedvezmények, akciók és promóciók
Pontos leltár és riportok
Naprakész leltár-információk, csomagolóanyag-felhasználás és egyéb jelentések lekérdezése egy gombnyomással
Webshop integráció
Egy helyen kezelheti az összes megrendelést, a készleteit, a számlázást és még sok mást
Webshop integráció
Rendelések és készlet-információk
Az integráció lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt webáruháza és ERP-rendszerünk között, automatizálva a rendelés-feldolgozást és a készletszinkronizálást. Amint egy vásárló lead egy rendelést az Ön webshopján, az információ azonnal átkerül az ERP rendszerünkbe, és időben elindítjuk a teljesítést.
Készlet integráció
Valós idejű készlet-információk és ellenőrzési lehetőségek
Integrált rendszerünk valós idejű rálátást biztosít a készletszintekre, így hatékonyan kezelheti a beszerzést. A pontos készletadatok csökkentik a készletkimaradás és a túlkínálat kockázatát, optimalizálják a raktárterületet és minimalizálják a készletezési költségeket.
Szállítási információk
Hatékony ügyfélkommunikáció és nyomon követés.
ERP-rendszerünk automatikusan generál szállítási értesítéseket és nyomon követési adatokat minden egyes megrendeléshez, így Ön és vásárlói minden lépésről értesülnek. A szállítási frissítésekhez való könnyű hozzáférés révén a vevők átláthatóságot tapasztalnak, ami növeli az elégedettséget és a hűséget.
Gyors adatcsere
Folyamatos adatátvitel a fulfillment logisztika minden területén
Integrációnk több mezőt is felölel, beleértve a termékadatokat, a vásárlói információkat, a szállítási preferenciákat és a fizetési folyamatokat. A webáruháza és ERP-rendszerünk közötti hatékony adatcsere biztosítja a pontosságot, csökkenti a kézi hibákat és felgyorsítja a teljesítési folyamatot.
Együttműködés külső partnerekkel
Hatékony, több félre kiterjedő integráció a teljes ellenőrzésért
Webáruháza és ERP rendszerünk összekapcsolásán túlmenően integrációs lehetőségeinket kiterjesztjük harmadik fél partnerekre, például a futárszolgálatokra, a beszállítókra és a fizetési csatornákra. A zökkenőmentes együttműködés biztosítja az áruk és szolgáltatások zökkenőmentes mozgását, így Ön a vállalkozásának növekedésére összpontosíthat.
ECO HUNGARY
Alkalmazkodunk üzleti igényeihez
Integrációs megoldásaink a vállalkozása méretével és igényeivel összhangban alakíthatók, akár növekszik a rendelések száma, akár a teljesítési igények változnak.